keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Miehi on kurdi

Lähettäjä: jaana
Päivämäärä: 14.11.06 11:30:54
 

Juupa juu!

Haluan vielä kertoa että mieheni on Turkkilainen ja syntyperältään kurdi! Kurdi ei ole aina sama asia kuin terroristi tai kunniamurhan tekijä. Jumalauta kyllä siellä Itä-Turkissakin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja. Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa. En myöskään tuonut miestäni Suomeen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Turkissa ja Itäkin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen enkä mitään huiveja päähäni sido vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)! Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä kunniamurhista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen kuolee puolisonsa puukon iskusta tms...

Lähettäjä: mimmuli
Päivämäärä: 14.11.06 11:39:27


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on karjalainen ja syntyperältään savolainen!! savolainen ei ole aina sama asia kuin juntti tai läpikiero vaimonhakkaaja. Jumprahuitti kyllä siellä Savossakin on sivistystä ja moderneja kauppakeskuksia. Ei ainakaan minun mieheni mua alista tai hakkaa eikä valehtele eikä hänen perheensäkään, joitten kanssa olen hyvissä väleissä. En myöskään tuonut miestäni tänne Helsinkiin elätettäväkseni vaan asuimme ensin monta vuotta Savossa joten Itä-Suomikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen, hametta enkä lapikkaita päälleni pistä vaikka anopillani sellaiset onkin. Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa. Ja vielä puukkotappeluista nakkikiskalla niin seuratkaapa moniko mies kuolee esimerkiksi humalassa hukkuessa. Aamen.

Lähettäjä: Matte
Päivämäärä: 14.11.06 11:42:18


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on Rantaruattalainen ja syntyperältään suamipoika!Rantaruattalaine ei ole aina sama asia kuin bättre talande tai rapujuhlien pitäjä.Jumalauta kyllä siellä Rannikollakin on sivistystä ja isoja ja moderneja puukaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua alista puhumaa ruattii eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni tänne Ankkalammikon keskelle elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä pääkaupungissa ja Itäkin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään huiveja kaulaani sido vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä rapujuhlista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen järjestää semmosia kummiskii...


Lähettäjä: viivi
Päivämäärä: 14.11.06 11:44:33


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on sika ja syntyperältään possu!! possu ei ole aina sama asia kuin emakko tai ruma karju. Jumprahuitti kyllä siellä sikolätissäkin on kuivikkeita ja moderneja karsinoita. Ei ainakaan minun possuni mua alista tai potki eikä röhki eikä hänen perheensäkään, joitten kanssa olen hyvissä väleissä. En myöskään tuonut possuani tänne asuntooni elätettäväkseni vaan asuimme ensin monta vuotta navetassa joten lehmien kotikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen, kippurahäntää enkä possunkorvaa päälleni pistä vaikka anopillani sellaiset onkin. KYllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa possunsa kanssa. Ja vielä karjutappelussa torilla niin seuratkaapa moniko possu kuolee esimerkiksi teurastamolla.


Lähettäjä: Tina
Päivämäärä: 14.11.06 11:47:31


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on lappilainen, eikä saamelainen !! lappilainen ei ole aina sama asia kuin kotapelle tai kossunkittaaja. Jumprahuitti kyllä siellä Lapissakin on sivistystä ja K-kauppoja ja Valintataloja. Ei ainakaan minun mieheni mua alista tai hakkaa eikä valehtele eikä hänen perheensäkään, joitten kanssa olen hyvissä väleissä. En myöskään tuonut miestäni tänne Helsinkiin elätettäväkseni vaan asuimme ensin monta vuotta Lapissa joten Lappikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen, saamenpukua enkä nutukkaita päälleni pistä vaikka joillain Lapissa sellaiset onkin. KYllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa. Ja vielä puukkotappeluista kala- tai metsästysreissuilla niin seuratkaapa moniko mies kuolee esimerkiksi humalassa hukkuessa. Aamen.

Lähettäjä: TIRSK
Päivämäärä: 14.11.06 11:47:44


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on Pohojommaalta ja ihan syntyjään!Pohojammaalaanen ei ole aina sama asia kuinpuukon kanssa heiluva hemmo tai Duudsoni.Jumalauta kyllä siellä Pohojammaallaki on sivistystä ja isoja ja moderneja puukaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua alista heilumalla puukon kans tai pakottamalla temppuiluun videokameran kanssa,eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni tänne pohjoiseen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Pohojammaalla ja Itäkin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään jussipaitoja päälleni laita vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä puukkojunkkareista ja duudsoneista..kyllä niitä moni muukin harrastaa kuin pohojammaalaaset.

Lähettäjä: Lacie
Päivämäärä: 14.11.06 11:59:18


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on Sveitsiläinen ja syntyperältään espanjalais-karibialainen! Espanjalais-karibialainen ei ole aina sama asia kuin gigolo tai ei minkään -tekijä (eli laiska). Jumalauta kyllä siellä Karibiallakin on sivistystä ja isoja ja maukkaita hedelmiä. Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa. En myöskään tuonut miestäni Suomeen elätettäväksi vaan asumme yhdessä Sveitsissä ja Itä-Suomikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen enkä mitään lomaa Espanjassa vietä vaikka muu perhe siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini -suomalaisten kulttuuriin kyllä?)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa. ja vielä sveitsiläisitä pankeista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen haluaisi pitää tilitietonsa ja rahavirtansa salaisina tms...

Lähettäjä: jassoo
Päivämäärä: 14.11.06 12:40:05


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on kitaristi ja ihan syntyjään!Kitaristi ei ole aina sama asia kuin basson kanssa heiluva basisti.Jumalauta kyllä siellä muusikoidenkin seassa on sivistystä ja isoja ja moderneja bändejä.Ei ainakaan mun mieheni mua alista heilumalla kitaran kans tai pakottamalla temppuiluun basson kanssa,eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä bändiläisten kanssa.Olen sellainen "bändäri" kuin olen enkä mitään napapaitaa päälleni laita vaikka muilla bändäreillä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä kitaristeista ja muusikoista ..kyllä niitä moni muukin harrastaa kuin bimbot bändärit.

Lähettäjä: Liisa
Päivämäärä: 14.11.06 13:35:35


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on ravimies ja syntyperältään mustalainen!mustalainen ei ole aina sama asia kuin hullu tai akkansahakkaaja .Jumalauta kyllä siellä heimossakin on sivistystä ja isoja ja moderneja persoonia.Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni linnasta elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä avovankilassa ja sörkkäkin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään mekkoja päälleni sido vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini,paitsi silloin kun näemme muita heimolaisia)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä vankiloista ja sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen istuu linnassa puolisonsa puolesta tai takia tms...(ja tämän ei missään nimessä ole tarkoitus loukata tummia tai niiden kanssa eläviä)

Lähettäjä: ciel
Päivämäärä: 14.11.06 13:37:15


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on helsinkiläinen ja syntyperältään suomalainen!Helsinkiläinen ei ole aina sama asia kuin kuspiä porvari tai Kaivarin puskakemisti.Jumalauta kyllä siellä etelärannikolla on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua ylitöiden takia jätä himaan yksin eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni Helsinkiin pöndepaukkujen arvosteltavaksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Turussa ja Mansekin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään mummojen penkkejä bussissa vie vaikka muu perhe sitä tekeekin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä snagaritappeluista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen kuolee Lapissa jääkarhujen raatelemana tms...

Lähettäjä: savolaesukko
Päivämäärä: 14.11.06 14:06:49


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että vaimoni on venäläinen ja syntyperältään aito ryssä! Ryssä ei ole aina sama asia kuin rosvo tai rikosten tekijä. Jumalauta kyllä siellä Vennäälläkin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja. Ei ainakaan mun vaimoni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa. En myöskään tuonut vaimoani Suomeen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Joensuussa joten Itä-Suomikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen eli täysi pelle enkä mitään karvahattuja päähäni pane vaikka muulla perheellä siellä onkin (en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa vaimonsa kanssa. ja vielä varastamisesta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen nainen antaa toisille miehille maksusta tms...

Lähettäjä: pahkapää
Päivämäärä: 14.11.06 14:12:51


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että hevoseni on lämppäri ja syntyperältään aito amerikkalainen! Lämppäri ei ole aina sama asia kuin ex-ravuri tai metwursti. Jumalauta kyllä siellä Ameriikassa on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja. Ei ainakaan mun lämppärini mua alista eikä hänen sukunsakaan vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä lämppärini isän ja emän kanssa. En myöskään tuonut lämppäriäni Suomeen teurastettavaksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä tallilla joten Itä-Suomikin on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen enkä mitään oobersekkeja päähäni sido vaikka lämppärini suvulla siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa lämppärinsä kanssa.ja vielä ratsuksi soveltumattomuudesta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko puoliverinen kilpailee menestyksekkäästi tms...

Lähettäjä: Shammaani
Päivämäärä: 14.11.06 14:20:55


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni Varsinais suomalainen hevimies ja syntyperältään suomalainen!Varsinais suomalainen hevimies ei ole aina sama asia kuin sisäänpäin kasvanut, spittareissa laahustava maalaistoope.Jumalauta kyllä siellä länsirannikollakin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua kieroon katso eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni kauemmas keskustasta susien syötäväksi vaan asuime useamman vuoden vain kilsan päässä keskustasta ja Turkukin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään kuppia kepuksi sano vaikka muu perhe sitä tekeekin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä paikallisen terveyskeskusksen huonosta palvelusta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko tulisi pelkällä aspiriinilla koko elämänsä toimeen tms...

Lähettäjä: ninni
Päivämäärä: 14.11.06 14:26:14


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on kaljupäinen bodaaja ja syntyjään saksalainen.Saksalainen kaljpää bodari ei ole aina sama asia kuin uusnatsi mummonpotkija.Jumalauta kyllä siellä Saksassakin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä huomauttele ulkomaisista ystävistäni,eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin kaljuja ovat ja perinteisiäkin tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni Suomeen arjalaisia kehumaan vaan asuimme useamman vuoden Saksassakin.Olen sellainen kuin olen enkä päätäni ajele, vaikka muu perhe sitä tekeekin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä kaljupäisten suhtautumisesta vierasmaalaisiin, niin seuratkaapa moniko suomalainen tukallinenkin katsoo kieroon mustalaisia tms...

Lähettäjä: äitee
Päivämäärä: 14.11.06 14:26:42


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että poikani on peräkammarinpoika ja syntyperältään suomalainen!Peräkammarinpoika ei ole aina sama asia kuin mammanpoika tai itkupilli.Jumalauta kyllä siellä peräkammarissakin on sivistystä ja isoja ja moderneja ... välineitä.Ei ainakaan mun poikani mua alista eikä hänen sukunsakaan vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä poikani isän puolen suvun kanssa. En myöskään tuonut poikaani peräkammariin tyttöjen iloksi vaan asuime useamman vuoden tässä torpassa joten pesuhuoneet ja keittiöt on tuttua seutua. Olen sellainen kuin olen enkä mitään huiveja päähäni sido vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi poikansa muokkaa.ja vielä Norman Batesista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen kuolee puolisonsa puukon iskusta tms...
 

Lähettäjä: helmi
Päivämäärä: 14.11.06 14:30:24


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on Turkulainen ja syntyperältään suomalainen! Turkulainen ei ole aina sama asia kuin vähä-älyinen tai puhevikainen.Jumalauta kyllä siellä Turussakin on sivistystä ja isoja ja moderneja asuinalueita. Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni Espooseen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Turussa ja toinenki puol jokke on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään turkulippiksiä päähäni laita vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä murteesta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen puhuu kunnollista kirjakieltä tms...

Lähettäjä: emäntä
Päivämäärä: 14.11.06 14:32:09


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on maanviljelijä ja syntyperältään suomalainen!Maanviljelijä ei ole aina sama asia kuin joutilas luuseri tai tukiaisten nostaja.Jumalauta kyllä siellä Itä-Suomessakin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni lorvaile eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni Suomeen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä maatilalla ja Itäkin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään huiveja päähäni sido vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä tuista sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko suomalainen mies tai nainen saa kaupasta edullista ruokaa tms...

Lähettäjä: majo
Päivämäärä: 14.11.06 14:36:56


Juupa juu! 


Haluan vielä kertoa että mieheni on merimies ja syntyperältään helsinkiläinen! Merimies ei ole aina sama asia kuin tatuoitu juoppo tai sitoutumiskammoinen. Jumalauta kyllä siellä merelläkin on sivistystä ja isoja ja moderneja laitteita. Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella. Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa. En myöskään tuonut miestäni Espooseen elätettäväksi vaan asuimme useamman vuoden yhdessä Turussa ja mieskin tekee töitä. Olen sellainen kuin olen enkä mitään kipparilakkeja päähäni laita vaikkei niitä muulla perheellä siellä olekaan (en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)! Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa. Ja vielä poissaoloista ja tax-free viinasta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko myyntiedustajakin on pitkään kotoa poissa tms...

Lähettäjä: sven-håkan
Päivämäärä: 14.11.06 14:38:57


Juupa juu!


Haluan vielä kertoa että mieheni on Ruåtsalainen ja syntyperältään svenski!Ruåtsalainen ei ole aina sama asia kuin homppeli tai hinttari vaikka tässä tapauksessa onkin.Jumalauta kyllä siellä Ruåtsissakin on sivistystä ja isoja ja moderneja kaupunkeja.Ei ainakaan mun mieheni mua alista eikä hänen perheensäkään vaikka hyvin perinteisiä ovat tavalla tai toisella.Olen hyvissä väleissä appivanhempieni kanssa.En myöskään tuonut miestäni Suomeen elätettäväksi vaan asuime useamman vuoden yhdessä Ruåtsissa ja Itäkin on tuttua seutua.Olen sellainen kuin olen enkä mitään liukasteita käytä vaikka muulla perheellä siellä onkin(en edes kohteliaisuudesta,ei kuulu minun kulttuuriini)!Kyllä on ihmisestä itsestään kiinni millaiseksi elämänsä muokkaa miehensä kanssa.ja vielä suuntautumisesta sun muista sellaisista niin seuratkaapa moniko ratsastajamies on parisuhteessa naisen kanssa tms...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

AddThis