keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Supersennut



Lähettäjä: "Witch"
Päivämäärä: 14.10.04 15:22:37

Onko siis muita?
Itse asun aika syräisellä seudulla,mutta lapsia kyllä ja nuorisoa käy polttelemassa metsiä ja tekemässä pahojaan heinäladoissa,ym.


Minulla on musta hevonen ja itse myös pukeudun iltasin ratsastaessa ja yleensäkin mustiin vaatteisiin.Ratsastan metsissä ja pelottelen lapsia.Minulla on myös pitkät hiukset ja mukana erillaisia "helistimiä".Minua tällä alueella kutsutaankin "noidaksi"...Mielestäni moinen väite on typerä,sillä noita en ole, vain pukeudun omaperäisesti.Ainakin olen muutamia ilkivaltatapauksia vähentänyt.Kerran näin kun kaksi n.16 vuotiasta poikaa ahdistelivat hieman nuormpaa tyttöä metsässä.Minähän tietenkin metsässä laukkasin hevosellani niitä kohti.Pimeässä kohdassa laitoin hevoseni nousemaan takajaloilleen ja hirnumaan.Kyllä olinaurussa pidättelemistä kun nämä kaksi poikaa juoksivat kuin eläimet karkuun...Heh...
En minä mikään ihme olento ole eikä hevosenikaan,se vain osaa muutamia temppuja.


Ja minä nyt olen tällainen kuin olen.

------------------------

Lähettäjä: Hakki
Päivämäärä: 14.10.04 15:29:42

Minullakin on yönmusta ori "hallavaharja" pukeudun aina mustiin trikoisiin ja puuteroin kasvoni valkeiksi. Minua kutsutaan Mustanaamioksi... Kerran näin kun metsässä pari somalia ahdisteli nuorta vaaleaa naista. Laukkasin välittömästi heitä kohti ja heitin pojille koripallon! Olipa siinäkin naurussa pidättelemistä, hyvä ettei tullut pojille touhutippa housuun. Lähtivät juoksemaan kuin eläimet lähimmälle koripallokentälle...hah...

Hauskaa, että meitä goottiratsastajia on täällä enemmänkin!

------------------------

Lähettäjä: Tiuhti
Päivämäärä: 14.10.04 15:50:33

Minäkin laukkailen usein valkealla oriillani merenrantaa pitkin punaiset uikkarit päällä. Hidastettuna.

Kutsuvat minua Pamela Baywatchiksi.

------------------------

Lähettäjä: Haltijatar
Päivämäärä: 14.10.04 16:22:34

Minulla taas on valkoinen yksisarvinen, jolla ratsastan aamunkoitteessa pitkin kasteisia niittyjä pitike vaaleine kutreineni. Minulla on myös vaaleat sifonkihuivit kietaistuna ympärilleni ja minua kutsutaan haltijattareksi... Kerran yksisarviseni viiletti hurjaa kiitoa pellolla, kun näin susilauman ahdistelevan lampaita ja paimenta... Yksisarviseni hyökkäsi urheasti susien kimppuun ja ne pakenivat. Lampaat selvisivät säikähdyksellä ja me kaikki elimme onnellisena elämämme loppuun asti!

------------------------

Lähettäjä: sennu77
Päivämäärä: 14.10.04 17:42:04

minullapas on aasi.

------------------------

Lähettäjä: Mossekuski
Päivämäärä: 14.10.04 18:20:26

Itse asun keskellä kaupunkia,mutta lapsia kyllä ja nuorisoa käy polttelemassa maria ja tekemässä pahojaan parkkipaikoilla,ym.
Minulla on keltainen mosse ja itse myös pukeudun iltasin cruisaillessa ja yleensäkin keltaisiin trikoisiin, keltaiseen tuulipuvuntakkiin ja Hankkijan lippikseen. Ajelen korttelirallia ja pelottelen lapsia. Minulla oli joskus hiukset ja mukana erilaisia "karvanoppia" taustapeilissä. Minua tällä alueella kutsutaankin "dorkaksi"... Mielestäni moinen väite on typerä,sillä dorka en ole, vain käyttäydyn niinkuin dorka. Ainakin olen muutamia ilkivaltatapauksia vähentänyt. (En siis estänyt) Kerran näin kun kaksi n.16 vuotiasta poikaa ahdistelivat hieman nuormpaa tyttöä puistossa. Minähän tietenkin kaahasin mossellani niitä kohti. Pimeässä kohdassa suditin mosseni renkaita ja kierrätin konetta. Kyllä oli pojilla naurussa pidättelemistä kun mosseni levisi siihen... En minä mikään ihme olento ole eikä mossenikaan, se vain ei kestä rässimistä. 


Ja minä nyt olen tällainen kuin olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

AddThis