keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Onko normaalia?

Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Niinie
Päivämäärä:   21.6.11 07:14:40

Mun koira paskoo verta kuudetta kuukautta, tarvisko viedä eläinlääkäriin? Se vaan makaa raatona enkä oo varma hengittääkö se. Normaalia??

Yritin paistaa munia, mutta ne vaan pyörii tossa pannulla, pitääkö ne kuoria ensin?

Käykö appelsiini kalakeittoon?

Mummo haluaa lapsen yökylään, mutta en voi antaa lasta sinne koska lapsella olisi siellä kivaa.

Voiko talon maalata kynsilakalla? Kauanko menee?

Onko normaalia että käyn paskalla? Olen ymmärtänyt että olen ainoa. Hakeudunko lääkäriin?

Naapuri kaatui tikapuilla ja huutaa tuskissaan maassa, pitäskö mennä kysyyn sattuko sitä?

Mun facebook-kaveri kirjotti et lähtee bilettään, poistanko kavereista?

Mies aikoo lähteä kalareissuun, jätänkö sen jo varmuuden vuoksi etukäteen?

Voinko antaa vanhat alushousuni anopille joululahjaksi?

Haittaako jos menee bikineissä koulun kevätjuhlaan?

Voiko kolme viikkoa vanhaa maitoa juoda? Ollut kyllä jääkaapissa, mutta ei meinaa tulla purkista ulos.

@!#$ kun on niin sateista ja kylmää, mut en mä helteistäkään tykkää.

Enkä talvesta.

Enkä syksystä.

Enkä keväästä.

(Oli pakko laittaa. Tämä kävis täydellisesti myös tänne ht-nettiin. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1985618-mita-ma-nyt-teen/

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: nippusipuli
Päivämäärä:   21.6.11 07:16:48

*reps*

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Niinie
Päivämäärä:   21.6.11 07:18:57

Saako lihava käyttää kenkiä???

Voinko viedä lapsen päiväkotiin jos on kuumetta 40c ja oksentaa??

Mitä ruokaa kuukaudeksi 2eurolla??

Oonko huono äiti jos jätän lapsen isän kanssa kun käyn hakemssa postin?!

Oonkohan muuten raskaana vaikka oon tehny 25 negatiivistä testiä??

Onkohan noista kestovaipoista jotain haittaa tolla 25-vuotiaalla? Talkkia vaan?

Onko noloo hakee kaupasta paketti nakkeja?

Voinko ajaa oman autoni omaan pihaani mitenpäin haluan?

Oon myös aatellu ostaa tolle 1-vuotiaalle hevosen <3

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: :)
Päivämäärä:   21.6.11 07:20:35

"Yritin paistaa munia, mutta ne vaan pyörii tossa pannulla, pitääkö ne kuoria ensin?"
:D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Omg
Päivämäärä:   21.6.11 07:21:58

Onko kaupat tänään auki kun viikon päästä on jo juhannus?

Pitääkö autolla näyttää molempia vilkkuja silloin kun ajaa suoraan?

Pitääkö juustosiivu laittaa makkaran alle vai päälle?

Haittaako mitään kun tankkasin dieselautoon tavan bensaa? Se toimii kyllä muuten mutta ei käynnisty.

Lapsi oksentaa ja paskoo alleen ja sillä on naamassa vihreitä rupia. Voinko viedä päiväkotiin?

Voinko antaa lapselle (3v) kuuman silitysraudan, kun se kuitenkin haluaa?

Poika on 15 ja haluaisin päästä kerrankin yksin vessaan, voinko jättää sen ulkopuolelle jos pidän oven raollaan ja juttelen sille? Vai koittaisinko kantoliinaa, mitä merkkiä suosittelette? Lapsen kaverin äiti oli antanut pojalle kylässä kaupan maitoo, meneekö imetys nyt pilalle?

:DDDDDDDDDDDDDDD

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: tellu
Päivämäärä:   21.6.11 07:24:12

Ihanaa, jokin sentään sai mutkin nauramaan kurjan työyön jälkeen :)

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Niinie
Päivämäärä:   21.6.11 07:53:11

(Nää ei vaan lopu...)

Sattuuko tatuointi kantapäähän? Näyttääx se hyvältä?

Exä puhui mulle, taitaa olla kiinnnostunut?

Lapsi söi purkillisen unilääkkeitä. Vienkö lääkäriin vai katonko huomiseen?

Voiko häälahjaksi antaa 3€? Meitä menee juhliin 2 aikuista ja 9 lasta?

Minulta irtosi jalka kuukausi sitten, kirjoitin ET-lehden lääkärille asiasta, vastausta ei ole vieläkään kuulunut, mitä tehdä??

Voiko samaa paitaa käyttää kaksi päivää peräkkäin?

Naapuri ajoi SUNNUNTAINA meidän talon ohi? Mihin voin tehdä ilmoituksen kotirauhan häirinnästä???

Mitä mieltä olette on mitoista? Pituutta 175cm ja painoa 50kg. Pitäisikö mun laihduttaa? Syönkö mä liikaa kun olen tänään syönyt omenan ja yhden ruisleivän?

Olen raskaana. Söin äsken leipää. Aiheutinko lapselle vaurioita?

Mieheni sanoi moi naapurin rouvalle, niillä on suhde ihan varmasti.

Lapsi on pahasti allerginen pähkinöille ja kalalle, voinko silti antaa sille pähkinäkalaa ruuaksi?

Kaveri ei vastannu mulle puhelimeen, katkaisenko välit?

kehtaanko mennä uimarannalle jos olen vähän lihava (175cm/55kg)?

13-vuotias kysyi mitä on kuukautiset, mitä teen?! Epäilen että joku sen vanhempi kaveri on ollut asialla kun on tollasta menny tytölle kertomaan ja nyt tyttö sitten alkanu asiaa pohtia, mitä mä sille oikeen sanon?! Mitä ton ikäselle voi asiasta kertoo?!
Voinko sanoo esim. et se on almanakan toinen nimi??

Meidän tulostin sanoo et muste loppu, onko siitä siis muste loppunut? Voinko laittaa mustekynästä mustetta sinne?

Jos tyydytän itseäni banaanilla, voinko tulla raskaaksi? Miltä mun lapsi sitten näyttäis? Olisko se keltainen ja käyrä? kiusattaisko sitä sit koulussa?

Oonko mä kaunis, arvostelkaa! (mutta en sit kestä mitään kritiikkiä, et kehuja vaan!)

Pitäskö laskut maksaa eräpäivään mennessä?

Uimahallissa tänään joku akka toi taas ainakin 1-vuotiaan poikansa NAISTEN PUOLELLE!!! Johan se noin vanha käveleekin, ja ihan selvästi katseli meidän puolivuotiasta Jessica-Hempukkaa sillä silmälllä!!!

Oltermanni vai Ananasakäämä? Toiseks nimeksi tulee Marko (miehen suvusta) ja kolmannenks Melgibson.

Mitä tehdä?
Mä en oo koskaan kuullu naapurin imuroivan. En siis koskaan ja aivan varmasti istun joka hetki kotona, korva kiinni seinässä ja kuuntelen. Ei ole voinut mennä ohi. Mä harkitsen ls-ilmon tekemistä.

Muutenkin jotenkin hämärä akka. Parempi olla liiankin varovainen. Se on mun motto se. Niinku kaikessa.

Mä oon päättänyt tehdä myös valituksen arvauskeskuksen lääkäristä. Vauvalla ei ole kuumetta, ei kipuja, hymyilee ilosesti ja jokeltaa, syö hyvin mutta mun äidinvaisto sanoo et kyseessä on nyt joku vakava sairaus.

Siis miettikää, mä oon käyttänyt sitä tällä viikolla jo 6 kertaa lääkärissä, 2 kertaa ensiavussa ja kaikki ne muropaketista todistuksensa saaneet lääkärit väittää et sillä ei ole mitään hätää. Pitääkö tässä vauvan kuolla kupsahtaa ennen kuin mut otetaan vakavasti.

Äidinvaistosta sentään kyse.

Ja se ei petä.

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: ,
Päivämäärä:   21.6.11 09:11:41

:D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Gee
Päivämäärä:   21.6.11 10:52:07

Äidinvaisto se on!

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: koiranen
Päivämäärä:   21.6.11 11:29:58

"Oltermanni vai Ananasakäämä? Toiseks nimeksi tulee Marko (miehen suvusta) ja kolmannenks Melgibson. "

Kräähähähähäääähääää :'DDDDD

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: von Hippi
Päivämäärä:   21.6.11 11:30:42

:DDD

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: von Hippi
Päivämäärä:   21.6.11 11:32:44

Kun yritän tehdä moottorijarrutusta niin auton vauhti vain kiihtyy vaikka painan kaasun pohjaan. Mikä autossa on vikana?

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: chihu
Päivämäärä:   21.6.11 11:38:28

ihanaa! :D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: N
Päivämäärä:   21.6.11 14:25:38

Hahaa!

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: :D
Päivämäärä:   21.6.11 14:39:15

Kiitos näistä, vieläkö tulee lisää? :D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: ...
Päivämäärä:   21.6.11 14:46:26

Pettääkö mun mies kun se sai äsken tekstiviestin?

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: xxx
Päivämäärä:   21.6.11 15:00:59

HAHAHAHHAAAA :D Kiitos päiväni pelastamisesta ja piristämisestä!
(ollu harvinaisen kamala päivä mutta nyt naurattaa :D)

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Miuku
Päivämäärä:   21.6.11 15:04:18

:D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: pop
Päivämäärä:   21.6.11 19:36:41

Reps

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: .
Päivämäärä:   21.6.11 19:42:20

Appelsiini sopii ihan hyvin kalakeittoon, ja naapurilta kannattaa ehdottomasti mennä kysymään että sattuiko.

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: .
Päivämäärä:   21.6.11 21:26:10

Kyllä mäkin aina laitan greippiä mun lihasoppaan.

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: jenni
Päivämäärä:   21.6.11 21:41:01

Mun koira paskoo verta kuudetta kuukautta, tarvisko viedä eläinlääkäriin? Se vaan makaa raatona enkä oo varma hengittääkö se. Normaalia??

- on normaalia. anna kuolla

Yritin paistaa munia, mutta ne vaan pyörii tossa pannulla, pitääkö ne kuoria ensin?

- älä suotta, saat paljon kalsiumia kuorista!

Käykö appelsiini kalakeittoon?
toki, hyvää c-vitamiinia!

Mummo haluaa lapsen yökylään, mutta en voi antaa lasta sinne koska lapsella olisi siellä kivaa.

-ei kannata antaa, lapsi voi traumatisoitua, jos on liian kivaa

Voiko talon maalata kynsilakalla? Kauanko menee?

-tottakai! Pari tuntia, jos nopeasti sudit :)

Onko normaalia että käyn paskalla? Olen ymmärtänyt että olen ainoa. Hakeudunko lääkäriin?

-ei kuulosta tavalliselta. Sulla on mahdollisesti joku sairaus. Kannattaa hakeutua lääkäriin tai hukut kohta paskaan.

Naapuri kaatui tikapuilla ja huutaa tuskissaan maassa, pitäskö mennä kysyyn sattuko sitä?

Ei kannata, naapurit on vaan riesaks. Parempi ku pääset eroon siitä.

Mun facebook-kaveri kirjotti et lähtee bilettään, poistanko kavereista?

- Joo, ei tommosia alkkiksia kannata kattella seinällään!

Mies aikoo lähteä kalareissuun, jätänkö sen jo varmuuden vuoksi etukäteen?

lapikasta. Se voi vaikka kutea siellä. Ties minkä lipevän lieron saa koukkuunsa.

Voinko antaa vanhat alushousuni anopille joululahjaksi?

Suosittelen, jos anopillasi ei ole vientiä ja sinulla on. Vientipöksyt lisäävät saantia.

Haittaako jos menee bikineissä koulun kevätjuhlaan?

ei. Muista pyllistää opettajille.

Voiko kolme viikkoa vanhaa maitoa juoda? Ollut kyllä jääkaapissa, mutta ei meinaa tulla purkista ulos.

Jos ei tule ulos, niin käytä lusikkaa ja lapa suuhun, ettei vaan vetelöidy takas!

Siinä sinulle vastauksia hieman :)

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Apua!
Päivämäärä:   24.6.11 10:54:05

Olen keittänyt kananmunia nyt tunnin verran eivätkä ne ole yhtään pehmenneet, missä vika?

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: napa-nöyhtä
Päivämäärä:   14.7.11 02:07:32

laita ne uuniin 250n asteeseen 2 tunnniksi niin kuori alkaa tulla veteläksi ja sisältä sopivan rapsakaksi :)

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: Elanor87
Päivämäärä:   14.7.11 08:36:41

Kiitoksia aamunauruista töissä :D

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: xgf
Päivämäärä:   14.7.11 09:42:06

Ota terävämpi veitsi käyttöön, jos maitoa et saa pois purkista edes lusikalla. Nesteen voit juoda erikseen.

Voinko muuten olla raskaana, kun kylpylän porealtaassa samaan aikaan istunut mies katsoi minua niin pitkään?

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: ...
Päivämäärä:   14.7.11 09:48:12

Istuin bussissa penkille, jossa oli minua ennen istunut mies. Olenko nyt raskaana?

Äiti pesi pyykkiä ja laittoin koneeseen yht'aikaa minun stringini ja isäni kalsarit. Olenko nyt raskaana?


Istuin poikakaverini sylissä, joten olenko raskaana? Siis tietty meillä oli housut jalassa molemmilla.

Minulla ei ole ollut menkkoja 9kk ja nyt alavatsani on kipeä. Myös selkään sattuu ja äsken taisin pissata housuuni.Kipua on vaikea kuvailla mutta kipu tulee säännöllisesti. Ensin kipua oli kerran 10 minuutissa ja nyt kipu tulee 2 minuutin välein. Kipu on myös aaltomaista. Olen myös lihonut paljon. Missä vika? Raskaana en voi olla, koska en ole harrastanut seksiä ilman ehkäisyä kuin 10 kertaa ja edellisestä aktista on aikaa ehkä 8-9kk.

Koska voi tehdä raskaustestin? Voinko tehdä sen jo tänään? Eilen harrastin poikkiksen kanssa seksii ja kumia ei käytetty koska se on kuulema pilaa tunnon.

Voinko soittaa poliisille, koska olen varma että naapurin mies petää sen vaimoa?

Voinko soittaa 112 koska naapurissa soitetaan musiikkia nyt?

Voinko hakea sossusta rahaa, tienaan vaan 4000€/kk ja siitä pitäis ostaa ruuat mulle ja mun lapselle? Mies syö aina töissä joten sille ei tarvi ruokaa ostaa.

  Re: Mitä mä nyt teen??!
Lähettäjä: m
Päivämäärä:   14.7.11 10:04:04

Voinko mennä nyt suihkuun, vaikka tiedän, että naapuri oli viime yön yövuorossa? Meneekö poliiseille selitys läpi jos väitän etten tiennyt?

Voiko koiralle antaa kissanruokaa?

Voiko käsisaippuan tilalle purkkiin laittaa suihkusaippuaa ja pestä kädet sillä?

Voinko tarjota miehelle työpäivän jälkeen lihapullien kanssa riisiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

AddThis