keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Rohakis

Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: ...
Päivämäärä:   21.1.13 17:11:58

Eli ikää on 18, joku kysyy kumminkin.. Olen tässä jo kohta vuoden päivät ajatellut hankkia e-pillerit. Mutta se on aina vaa jäännyt :D. Nyt yksi uuden vuoden lupauksistani oli se että hankin ne! Huomenna ajattelin soitaa e-neuvolaan ja kysyä... Mitä mun pitäis sanoo sinne? :DDD Ja kuinka monta kertaa joudun käydä lääkärillä, ennenkö saan pillerit? :) Mulla on samalainen jännitys gynelle, kun ekaa kertaani kohden. Jonka menetin reilu vuosi sitten :)

apua? rohkaisuja? mun piti jo tänää soitaa, mutta unohin koko asian... :D
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Hiipo
Päivämäärä:   21.1.13 17:15:11

Itse olen 31 enkä edes tiedä miten tuo hoidetaan julkisen kautta. Jotenkin liian hankalaa, sitäpaitsi haluan naisen lääkärikseni koska miestä ujostelisin liikaa.

Kannattaa säästää abaut satanen ja mennä yksityiselle. Valkkaat vaan netistä jonkun lääkäriaseman, vaikka mehiäisen ja sielä etsit lääkärin listasta. Sitten soitat ajanvaraukseen ja sanot että haluaisin ajan "Minna Mukavalle".
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä:   21.1.13 17:15:26

"Hei, olen x, haluaisin hankkia e-pillerit. Milloin teillä olisi aikoja varattavissa?" Sisätutkimus tehdään ja usein myös papakoe labrassa erikseen.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: jkl
Päivämäärä:   21.1.13 17:15:32

ROHAKIS!
ROHAKIS!!
ROHAKIS KIS KIS!!!!!

Onko tarpeeksi rohakiskittu?
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä:
Päivämäärä:   21.1.13 17:15:58

18 wee pimatsu :DDDDDDDDDDD-merkkeineen joka pitää ekaa kertaa gynellä yhtä kutkuttavana kokemuksena kuin ekaa seksikertaansa, voihan nykyakat sentäski.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä:   21.1.13 17:16:15

Ja tosiaan, voit julkisellakin toivoa naislääkäriä, jos se saa olosi paremmaksi. Itse toivoin ensin aina ja lopulta olen alkanut käydä mieluumin mieslääkärillä - ovat hellempiä.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: ...
Päivämäärä:   21.1.13 17:41:32

... olen kuulut että mieht ovat hellempiä, mutta jo naisen pyydän kummiskin :DD
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: apua
Päivämäärä:   21.1.13 17:58:26

monilla yksityisillä on nettiajanvarauskin, käytä sitä jos soittaminen ujostuttaa. Nykyään saa julkisellakin valita lääkärinsä kai.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä:   21.1.13 18:00:17

apua, ei mitään "kai", vaan saa valita, jos vaihtoehtoja on tarjolla.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Pop
Päivämäärä:   21.1.13 18:00:59

Menetit ekan kerran vuosi sitten? Ikävää. Miten sen menetit?
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Hemuli
Päivämäärä:   21.1.13 18:15:05

En käynyt gynetutkimuksisssa, kun aloitin pillerit. Mun piti varata erikseen aika sinne mutta se vaan jäi...

Mut siis soitat sinne, kerrot kuka olet ja että haluaisit aloittaa ehkäisypillerit. Sitte ne kattoo sieltä vapaita aikoja ja valitset sen, mikä sopii. Kerrot sitte, että haluaisit naispuolisen gynekologin. Ja lääkärille sun tuskn tarvii ollenkaan mennä: tapaat vain terveydenhoitajan ja sitte gynekologin.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä:   21.1.13 18:16:06

Hemuli, lääkäri se on gynekologikin.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: -
Päivämäärä:   21.1.13 18:16:16


ROHAKIS!
ROHAKIS!!
ROHAKIS KIS KIS!!!!!

ihana :D
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: .
Päivämäärä:   21.1.13 19:19:43

Repesin alotukselle. Hihi.
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Ellu
Päivämäärä:   21.1.13 19:22:14

Rohasiskoiduitko?
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Mirra
Päivämäärä:   21.1.13 19:59:17

Mä rohakiskan sua!
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä:
Päivämäärä:   21.1.13 20:17:22

ROHAKISHALIT VIRTUAALISESTI SULLE!! <3
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Hop!
Päivämäärä:   21.1.13 21:35:56

Rohakis! Rohakis, rohakis!
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: .
Päivämäärä:   31.1.13 02:32:50

Onko aloittaja jo rohakistunut? :(
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: verneri mela
Päivämäärä:   31.1.13 02:36:13

Ei saa kiusaa toista!!Rohkeesti vaan!!
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: Trolo
Päivämäärä:   31.1.13 02:41:29

Lähettäjä: verneri mela
Päivämäärä: 31.1.13 02:36:13

Ei saa kiusaa toista!!Rohkeesti vaan!!

Tarkoitat kai rohakeesti vaan?

Rohakikset multakin!
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: verneri mela
Päivämäärä:   31.1.13 02:44:25

Niin toisaalta alottaja voi olla eestiläinen!!
  Re: Apua, rohakiskaa minua :D
Lähettäjä: :D
Päivämäärä:   31.1.13 02:50:13

Rohakis
rohakis!!!!

Ja vielä Salkkareiden Rhoosan äänellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

AddThis